In primele trei luni ale lui 2007 Marshal Turism a inregistrat o crestere de 25% a cifrei de afaceri

In primele trei luni ale acestui an agentia de turism Marshal Turism a inregistrat o crestere de 25% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care lunile ianuarie si februarie sunt considerate de catre jucatorii din industria ospitalitatii cele mai slabe luni din an.

Aproximativ 52% din veniturile agentiei sunt generate de activitatea de ticketing, 18% reprezinta turismul intern si de in-coming iar turismul extern reprezinta 30% din venituri. 70% din cifra de afaceri a Marshal Turism o reprezinta segmentul business si 30% segmentul leisure.

In 2006 Marshal Turism a inregistrat o cifra de afaceri de 21 milioane EUR, cu 26% mai mult decat in 2005 insa profitul a scazut de la 1,5 milioane EUR in 2005 la 300.000 EUR, scadere explicata de companie prin volumul mare de investitii in care este angajata.

La jumatatea anului trecut, actionarul majoritar al companiei, Marius Antonescu, a anuntat ca intentioneaza sa patrunda si pe piata hoteliera din Bucuresti prin constructia unui hotel de 4 stele in zona Dorobanti, pentru care a achizitionat un teren de 1.500 mp. Investitia este estimata la 10 milioane EUR insa pana in prezent nu au fost demarate lucrarile de constructie.
Source: Ziarul Financiar