In 2006 restaurantele La Mama au inregistrat o cifra de afaceri de 5,5 milioane EUR, in crestere cu 40% fata de 2005 iar pentru 2007 se estimeaza ca vor inregistra o cifra de afaceri de 10 milioane EUR.
Cresterea inregistrata a fost sustinuta de deschiderea de noi locatii si datorita cresterii puterii de cumparare in randul clientilor, a declarat Adina Nargang, marketing manager al La Mama.
In prezent compania opereaza 6 restaurante in Bucuresti, dintre care doua unitati au fost deschise anul trecut iar proprietarul lantului, Catalin Mahu, intentioneaza sa mai deschida inca doua locatii pana la sfarsitul lui 2007, una in Bucuresti si cealalta in Brasov, pe viitor intentionand sa detina 10 locatii in Bucuresti si sa se extinda pe piata din provincie. Adina Nargang a precizat ca lantul La Mama intentioneaza sa deschida unitati in provincie, atat in regim propriu cat si in sistem de franciza, investitia ridicandu-se pana la 400.000 EUR pe unitate.
Source: Ziarul Financiar