In 2009, hotelul Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti, clasificat la 5 stele, a inregistrat o scadere de 40% a cifrei de afaceri, pana la 8 milioane EUR, a declarat Sonia Nastase, managerul hotelului.
Nastase a precizat ca este firesc sa scada cererea de servicii turistice in aceasta perioada, hotelul fiind in trend cu toata piata. In luna ianuarie a acestui an unitatea a inregistrat un grad de ocupare de 40%, nivel similar cu cel din ianuarie 2009, insa aceasta luna nu este reprezentativa, avand in vedere ca in primul trimestru al anului se inregistreaza cei mai mici indicatori, a declarat Sonia Nastase.
Pentru acest an Howard Johnson Grand Plaza vizeaza majorarea cotei de piata, incercand sa atraga atat clientii de business, cat si clientii de leisure.
Sonia Nastase a adaugat ca lucreaza cu agentiile de turism de pe piata locala pentru a atrage turistii aflati in excursie in capitala, aproximativ 15% din totalul clientilor fiind straini care vin in circuite turistice in tara prin agentiile de turism si care isi iau o noapte sau doua de cazare la hotel.
Anul trecut, hotelul a redus tarifele cu 30% fata de anul anterior, iar anul acesta va practica tarife similare cu cele din 2009.
Source: Ziarul Financiar