Hotelurile, agentiile de turism si companiile aeriene lanseaza oferte promotionale

Scaderea cererii turistilor pentru vacante, bilete de avion si cazari la hoteluri si, implicit, scaderea incasarilor operatorilor din turism au dus la schimbari rapide in politica de marketing a companiilor.

Lantul hotelier Intercontinental a lansat anul acesta o oferta constand intr-o noapte de cazare gratuita daca se platesc doua nopti de cazare pe site-ul companiei, care se aplica in toate cele 4.000 de hoteluri detinute la nivel mondial, Romania nefiind o exceptie. Avantajul este ca a treia noapte, gratuita, poate fi la orice hotel din cadrul lantului international. Rezervarile se pot face pana pe 3 iulie pentru perioada iulie-decembrie

Ofertele de acest gen isi propun sa atraga clienti in unitatile hoteliere si sa asigure un grad de ocupare de peste 40-50%, nivelul minim de la care se poate vorbi despre marja de profit in industria hoteliera.

O oferta similara se intalneste si in agentiile de turism.

Agentia de turism Christian Tour a avut o oferta in luna mai prin care turistii care au cumparat in lunile mai si iunie un pachet de vacanta in destinatii din Grecia, cu transportul asigurat cu autocarul, vor beneficia de un pachet de vacanta gratuit pentru luna iulie. Oferta a fost valabila pentru Halkidiki, Thassos, Paralia si Olimpic Beach, pentru un sejur de sapte nopti, cu cazare la hotel de 3 stele.

Si companiile aeriene au introdus oferte similare. Un exemplu ar fi compania British Airways, care a redus la jumatate pretul la clasa busines prin oferta cumperi un bilet si primesti unul gratuit pentru 21 de destinatii din SUA si Canada. Aceasta oferta este valabila pentru rezervarile facute intre 18 si 22 mai 2009, pentru calatorii in perioada 1 iunie – 31 octombrie 2009.

Source: Ziarul Financiar