Hotelul Rembrandt: grad de ocupare de 85% in 2013

Hotelul Rembrandt, clasificat la 3 stele si situat in centrul vechi din Bucuresti, a inegistrat un grad de ocupare de 85% in 2013, cu 5% mai mult decat in 2012.
Tariful mediu pe camera a fost de 86 EUR, aratand o crestere organica bazata pe performanta, nu pe o politica agresiva de discount.
Cifra de afaceri s-a majorat cu 5% fata de 2012, ajungand la 440.000 EUR.
Turistii leisure au castigat teren in fata celor corporate, lucru simtit in special in lunile de vara care de obicei sunt luni slabe din cauza scaderii traficului de business, insa in luna august 2013 unitatea a inregistrat un grad de ocupare de 90%.
In 2013 hotelul a investit in dezvoltarea unui nou website si motor de rezervari. Lansat la jumatatea anului, acesta a dus la cresterea semnificativa a rezervarilor directe.
Cresterea turistilor de tip leisure a dus si la o marire a numarului de rezervari online prin site-uri B2C si chiar prin pagina de Facebook a hotelului. 
Pentru 2014 Hotelul Rembrandt estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 10%, corelata cu o rata de ocupare la acelasi nivel de 85%.
Jerry van Schaik, proprietarul Hotelului Rembrandt a declarat ca, in prezent cauta oportunitati de a prelua managementul altor hoteluri in zona si, totodata, in acest an se vor concetra si pe dezvoltarea prezentei online si promovarea Bucurestiului ca destinatie turistica in strainatate.

Source: Daily Business