Hilton Worldwide se mentine de trei ani in topul preferintelor americanilor

Potrivit studiului American Customer Satisfaction Index 2011, care masoara gradul de satisfactie al clientilor din industria ospitalitatii americane, gradul de satisfactie al acestora a crescut cu 3% fata de hoteluri, lantul hotelier Hilton Worldwide ramanand in topul preferintelor pentru al treilea an consecutiv.

Raportul cerceteaza gradul de satisfactie fata de calitatea produselor si serviciilor oferite de hoteluri, companiile aeriene, restaurantele full-service, fast-food-uri si firmele de catering.

Cel mai bun punctaj in cadrul sondajului l-au obtinut hotelurile, care pe o scara de la 0 la 100, au obtinut un punctaj de 77.

Hilton a primit cel mai mare scor de satisfactie al clientilor, 80 din 100, urmat de  Marriott si Starwood cu un punctaj de 79, Hyatt cu 77, Intercontinental, prin Holiday Inn si Best Western cu 76 de puncte, urmate de Choice Hotels, cu un scor de 74, in timp ce Wyndham Worldwide, prin Ramada, Super 8, Days Inn, a inregistrat un punctaj de 73.

Gradul de satisfactie fata de restaurantele de tip fast-food a crescut cu 5,3%, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Insa companiile aeriene americane pierd in fiecare an increderea clientilor lor.

Scorul de satisfactie a companiilor aeriene a scazut de la 66 anul trecut, la 65 in 2011, cel mai slab scor inregistrat de companiile aeriene americane din 2008 pana in prezent.

La studiu au participat 2.250 de oaspeti hotelieri si 1.750 de pasageri ai companiilor aeriene.

Source: Horeca Romania