Grupul hotelier Orbis: crestere de 6,3% a veniturilor in primele noua luni din 2017

In primele noua luni ale acestui an, grupul hotelier Orbis a inregistrat o crestere de 6,3% a vanzarilor nete, de pana la 258,8 mil. EUR, si o crestere a EBITDAR de 10,4%, pana la 97,8 mil. EUR fata de 9 mil. EUR in primele noua luni din 2016. EBITDA operational s-a ridicat la 86,2 mil. EUR, in crestere cu 21,1% fata de anul trecut.
Orbis continua sa isi consolideze prezenta pe piete strategice, in trimestrul al treilea intrand pe doua noi piete – Serbia si Bosnia-Hertegovina, si adaugand 3 active cu 310 de camere.
Tot in aceasta perioada s-au semnat 5 noi acorduri pentru hoteluri care vor adera la grup in urmatorii ani.
Orbis continua sa dezvolte reteaua prin investitii proprii, respectiv 6 hoteluri cu 906 camere – 4 unitati noi si doua proiecte de renovare.
Planurile de dezvoltarea ale Orbis pentru urmatorii 3 ani cuprind un numar de 42 de hoteluri cu peste 5.100 de camere.
Avand in vedere disponibilitatile solide de numerar, Orbis cauta activ noi oportunitati de crestere si destinatii noi.
Prin adaugarea in portofoliu a brandului Adagio – lider pe piata europeana a aparthotelurilor – Orbis Group isi extinde portofoliul de marci si isi diversifica dezvoltarea retelei, intrand astfel pe piata apartamentelor din centrul oraselor. 
Orbis detine 120 hoteluri si este singurul licentiator pentru toate brandurile Accor in 16 tari: Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Polonia, Romania, Serbia, Slovacia si Slovenia. Grupul are in total 20.000 camere. Hotelurile opereaza sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles si ibis budget.

Source: Profit