Fostul sef de reprezentanta turistica la New York a preluat conducerea departamentului de incoming al Paralela 45

Simion Alb, fostul sef de reprezentanta turistica la New York, considerat de industrie, alaturi de fostul sau omolog de la Viena, Simion Giurca, ca fiind cel mai valoros specialist in promovarea turistica a Romaniei, a parasit la sfarsitul anului trecut Ministerul Turismului si a preluat conducerea departamentului de incoming al agentiei Paralela 45.

Dupa ce anul trecut Mircea Dobre a inchis toate birourile de promovare externa a Romaniei, Simion Alb s-a intors in tara si, desi avea asigurat un post in minister, a parasit institutia.

Cu vanzari de doar 1 mil. EUR pe incoming, Paralela 45 isi propune sa dezvolte acest departament in urmatorii ani. Burcea a afirmat ca Simion Alb pregateste lansarea unui site pentru piata externa, de pe care turistii straini si poata si cumpara vacante in Romania.

Strategia Paralela 45 pe incoming este de a atrage parteneri si clienti noi din strainatate, si nu de a incerca sa stabili legaturi de colaborare cu turoperatori care au deja parteneri in Romania, a precizat Burcea.

In 2017, Paralela 45 a inregistrat vanzari de 50 mil. EUR, in crestere cu 25% fata de anul anterior, datorita cererii tot mai mari de circuite si sejururi in strainatate si in Romania, dar si deschiderii de noi puncte de lucru in Bucuresti si in tara.

Cele mai mari cresteri s-au inregistrat anul trecut pentru circuite, respective 35%, urmate de turismul individual cu o crestere de 23%, vacantele cu zboruri charter din Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara au avut un plus de 18%.

Insulele din Grecia, dar si Spania, Turcia, Cipru, urmate de Portugalia si Croatia, au fost cele mai cautate destinatii.

Pentru acest an, agentia estimeaza o crestere a vanzarilor cu 20% generata de noile destinatii cu zboruri charter oferite, de destinatiile consacrate, de noile circuite si de cresterea cu 45% a turismului intern, impulsionat de voucherele de vacanta.
Source: Profit