Agentia de turism online Fly Go a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 10 mil. EUR, in crestere de 5 ori fata de anul precedent, in timp ce marja de profit a fost de 2%. Acest rezultat se datoreaza investitiilor desfasurate in ultii ani, care au vizat comunitatile de romani din strainatate, dar si extinderea pe segmentul de rezervari hoteliere si pachete turistice.
Anul trecut, investitiile au fost de 6-7 mil. EUR si au vizat in principal web-marketingul. O parte din suma investita a fost accesata prin linii de credit.
Stefano Iervolino, director general al Fly Go Romania, a declarat ca peste 60% dintre rezervarile companiei sunt facute de catre romanii din strainatate. In medie, un astfel de roman rezerva patru bilete pe an. 70-80% din vanzarile Fly Go in 2013 au fost vanzari de bilete de avion.
Pentru acest an, Fly Go estimeaza o crestere cu 15% a cifrei de afaceri si o marja de profit similara anului 2013.
De asemenea, in acest an compania intentioneaza sa deschida noi agentii offline, prima de acest fel fiind deschisa la inceputul acestui an, in Bucuresti, care a necesitata o investitie de circa 15.000-20.000 EUR.
Iervolino a mai precizat ca in acest an se va investi 6 mil. EUR doar in promovare.
In plus, pentru acest an compania mai are in plan implementarea unui sistem de rezervare pentru calatoriile cu trenul, dar si o aplicatie pentru mobil, a carei dezvoltare necesita investitii de 50.000 EUR.
Totodata, compania intentioneaza sa extinda oferta de sejururi de tip city break, segment care anul trecut a reprezentat 15% din cifra de afaceri.
Source: Economica