FlixBus a devenit, pentru prima data, profitabil la nivel de grup

Compania de transport FlixBus a transportat 40 de milioane de pasageri in Europa, in 2017, devenind profitabila la nivel de grup, pentru prima data de cand a fost fondata in 2013.

Cresterea a fost remarcabila si in Romania. FlixBus a inceput activitatea pe piata locala la jumatatea anului 2016, dar si-a crescut oferta in 2017 odata cu noile parteneriate anuntate in timpul verii. Traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.

Compania intentioneaza sa creasca numarul tarilor disponibile din Romania si sa imbunatateasca reteaua celor deja existente.

Atingerea profitabilitatii in Europa a permis FlixBus sa mearga catre piata globala. La finalul anului 2017, compania a anuntat ca intentioneaza sa se extinda in SUA.

FlixBus continua digitalizarea serviciile prin adaugarea de noi functii site-ului si aplicatiei mobile. Pe check-in-ul electronic, gasirea statiilor, bookingul last minute si integrarea in Google Maps, va fi posibila si localizarea in timp real a autocarelor.

FlixBus este prezenta in 26 de tari si ofera 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri.
Source: Wall-Street