Eurolines a inaugurat trei noi agentii de turism in primele trei luni

Eurolines Romania a inaugurat trei noi agentii de turism in primele trei luni ale acestui an, doua in Bucuresti si una in Sinaia, ajungand la 52 de birouri la nivel national, dintre care 47 agentii proprii si 5 in regim de franciza.

Decizia de a extinde reteaua de agentii a fost adoptata pe fondul ascendent al vanzarilor inregistratre in primele trei luni ale anului, conform previziunilor de vanzari pentru 2011.

Cresterea vanzarilor din primul trimestru al anului 2011 a fost determinata de ofertele de inscrieri timpurii, early booking, care au avut mai mult succes anul acesta, de investitiile in departamentul de vanzari si de investitiile in tehnologie, privind reducerea timpului de cautare, sortare si potrivire a ofertelor turistice, potrivit reprezentantilor companiei.

Eurolines – Travel Hypermarket cuprinde ofertele celor mai importanti tour-operatori romani si straini, unde clientii au posibilitatea de a compara si de a face alegerea optima.

S-a remarcat dezvoltarea puternica a vanzarilor pentru produsele tour-operatorilor germani, TUI, Dertour, FTI, Neckermann, in cadrul pachetelor de turism vandute in reteaua Eurolines.

De asemenea, la cresterea cifrei de afaceri a contribuit si cererea cu +24% a biletelor de autocar, segment care contribuie cu 31% la cifra de afaceri a companiei, alaturi de bilete de avion, turism, asigurari de calatorie, precum si produse complementare rent a car, transport ocazional, bilete de tren etc.

Source: Horeca Romania