Early-booking a generat venituri de 10 milioane RON agentiilor de turism autohtone

Agentiile de turism au vandut in cadrul programului early-booking peste 10.000 de pachete turistice, valoarea acestora ridicandu-se la peste 10 milioane RON, a anuntat Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism, ANAT.

Cea mai cautata destinatie in cadrul acestui program a fost litoralul Marii Negre, iar cea mai solicitata statiune, Mamaia, cu peste 50% din optiuni. Hotelurile preferate de turisti sunt cele de 3 si 4 stele. Au mai fost solicitate, de asemenea, si statiuni montane, statiuni balneoclimaterice si pensiuni rurale.

ANAT a anuntat ca, pana in preazent, s-au inscris in programul early-booking, peste 250 de unitati de cazare, precum hoteluri, vile, pensiuni turistice, rurale si agroturistice.

Programul a inceput pe data 1 februarie si este valabil pana pe data de 31 martie. Turistii care apeleaza la acest program beneficiaza de reduceri pana la 30% din pretul standard.

Source: Daily Business