Directorul Intercontinental incearca sa dezvolte o strategie pentru a atrage turisti in Bucuresti si in weekend

In prezent Bucurestiul este cu preponderenta o destinatie de afaceri iar hotelierii se axeaza in principal pe acest segment. Directorul general al hotelului Intercontinental din Bucuresti, Jonathan Soper, a declarat ca, pentru a atrage turisti in weekend trebuie sa existe o strategie bine definita si, totodata, trebuie sa existe si obiective de interes care pot fi vizitate.

Printre ideile lui Jonathan Soper se numara si posibilitatea incheierii unui parteneriat cu operatorii low-cost, care ar putea duce la cresterea gradului de ocupare al hotelului in zilele de weekend, cand unitatea functioneaza la o capacitate de aproximativ 30%.

O alta posibilitate de dezvoltarea a turismului in Bucuresti este reprezentata de sectorul conferintelor, care in prezent nu este foarte dezvoltat deoarece nu exista spatii suficient de mari pentru a sustine conventii de 2.500 pana la 10.000 de delegati.

Intercontinental estimeaza ca profitul brut din acest an va reprezenta cel putin 40% din cifra de afaceri si va depasi cu minim 20% rezultatul din 2006. Jonathan Soper a declarat ca in 2-3 ani compania intentioneaza sa isi dubleze cifra de afaceri, mai ales ca in acest an vor fi date in folosinta inca 100 camere, aflate in proces de renovare.

Procesul de renovare va continua anul viitor cand se vor investi 15-20 milioane EUR in partea mecanica si electrica a hotelului, partea tehnica, renovarea a 120 camere si modificarea totala a lobby-ului. La etajele superioare vor fi amenajate centre de conferinte, care ar putea fi legate de parter cu 2 lifturi panoramice. Planul prevede ca aceste lucrari sa fie finalizate pana la sfarsitul anului 2008. Renovarea este stipulata in contractul de management incheiat la inceputul acestui an cu Intercontinental International.

Source: Business Standard