Ce planuri au agentiile de turism pentru acest an

In primele sase luni ale acestui an, incasarile tour-operatorilor s-au majorat cu pana la 30%, comparativ cu aceasi perioada din 2010.

Agentia de turism Marshal a inregistrat o crestere cu aproximativ 10% a cifrei de afaceri in prima jumatate a acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Pentru acest an, agentia si-a propus cresterea cu 10% a afacerilor, fata de anul trecut cand a inregistrat o cifra de afaceri de 16 mil. EUR.

Ion Antonescu, fondatorul Marshal Turism, a declarat ca prioritatea investitiilor in acest an o reprezinta finalizarea lucrarilor la hotelul Marshal Garden, dupa o investitie de 5 mil. EUR. Unitatea situata in zona Dorobanti va fi clasificata la 4 stele si va avea 64 de camere.

Javier Garcia del Valle, vicepresedinte executiv al Happy Tour Group, a declarat ca cele mai dinamice companii ale grupului au fost Happy Tour si Paravion. Totodata, acesta apreciaza ca Happy Tour ramane liderul de piata.

In acest an, grupul va pune accentul pe investitii menite sa duca la dezvoltarea Paravion.ro si a retelei de agentii asociate Happy Tour.

Lucia Morariu, presedintele agentiei de turism Eximtur, a declarat ca, in primele cinci luni ale acestui an, cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 18% fata de aceeasi perioada din 2010. Motoarele acestei cresteri au fost ticketingul, business travel si turismul extern, care au inregistrat o majorare de 30% al vanzarilor. In acelasi timp, turismul intern a avut un regres de aproximativ 20%.

Pentru acest an, Eximtur isi propune majorarea cu 6-8% a cifrei de afaceri, comparativ cu nivelul din 2010, cand a inregistrat aproximativ 27,5 mil. EUR.

Investitiile din acest an se vor axa pe continuarea celor realizate anul trecut, de aproximativ 80.000 EUR in sisteme informatice si dezvoltarea prezentei pe Internet. Totodata, agentia si-a propus dezvoltarea in sistem franciza a inca trei agentii in acest an, dupa cele deschise la Medias si Iasi.

Cristian Pandel, manager Christian Tour, a estimeaza ca, in primele sase luni ale acestui an, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 30% fata de anul trecut, iar cifra de vanzari pana in prezent este de peste 13 mil. EUR, iar pana la 30 iunie estimeaza ca va ajunge la 15 mil. EUR.

La inceputul acestui an, touroperatorul a infiintat Pegas Holidays, obiectivul fiind ca in afara de birourile de la Sofia, Salonic si Atena, pana la finalul anului sa deschida alte trei puncte de lucru in Belgrad, Budapesta si Varsovia. Deschiderea unui birou Pegas Holidays necesita investitii de aproximativ 100.000 EUR, incluzand si cheltuielile de functionare in primele luni.

Sorin Vaduvoiu, director executiv al Perfect Tour, a declarat ca agentia a inregistrat o majorare a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului de 30% compativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pentru acest an, compania si-a propus o cifra de afaceri de aproximativ 110 mil. RON si un profit de 400.000 RON.

Investitiile Perfect Tour pentru acest an vizeaza retehnologizarea, dezvoltarea pe segementul online si cresterea organica.

Totodata, Perfect Tour a anuntat a deschis un birou in SUA, la Los Angeles.

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, declara ca incasarile din turism ale grupului s-au majorat cu 22% in primele cinci luni din 2011, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Pentru acest an Burcea estimeaza ca incasarile din activitatile din turism se vor majora cu 15-17% fata de nivelul de peste 28 mil. EUR din 2010.

In acest an, agentia intentioneaza sa mai deschida inca una sau doua agentii in Bucuresti, investitia pentru o unitate fiind de aproximativ 20.000 EUR.

Antonio Nitu, director general Aerotravel, declara ca afacerile agentiei s-au mentinut pe trendul ascendent inregistrat inca de la finele anului trecut.

Aerotravel estimeaza ca in acest an va inregistra o cifra de afaceri de 30 mil. EUR.

Source: Financiarul