Potrivit unui studiu realizat de INSOMAR, la cererea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, 48,2% din respondenti au raspuns ca nu au auzit de campania de promovare turistica, iar in ceea ce priveste imnul turistic, 62,4% din respondenti au declarat ca nu l-au ascultat deloc.
Totodata, 62,4% din romani au declarat ca nu au vazut nici clipul de promovare.
30,5% dintre respondenti considera ca aceasta campanie ajuta doar intr-o mica masura la cresterea turismului romanesc, 24,8% in foarte mica masura sau deloc si doar 6,4% in foarte mare masura.
26,6% din romanii care au participat la studiu, considera ca activitatea ministerului nu e nici buna, nici slaba, 21% foarte slaba, iar 18,1% mai degraba slaba, 12,9% mai degraba buna si doar 2,4% considera ca activitatea ministerului a fost buna anul trecut.
44% din cei intervievati au raspuns ca intentioneaza sa petreaca un sejur turistic, din care 22,2% isi planifica un sejur de cel mult 5 zile, 35,1% intre 6 si 10 zile, iar 24,5% mai mult de zece zile.
37,7% au declarat ca nu vor apela la o agentie de turism pentru a achizitiona pachetul de servicii, iar 18,9% au declarat ca vor alege aceasta varianta.
Source: Cotidianul