Brandul turistic al Romaniei a fost declarat original si unic de catre OSIM si OHIM

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat ca identitatea vizuala a brandului turistic al Romaniei a fost declarata originala si unica pe data de 28 octombrie de catre Oficiul pentru Armonizare in Piata Interna, OHIM si cu o luna in urma, de catre Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, OSIM, fiind astfel inregistrata in mod oficial.

Totodata, Tom Nulens, despre care presa a scris ca ar fi creatorul unei frunze similare, a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si ca il recunoaste ca atare.

Brandul turistic al Romaniei a fost realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.

In aceste conditii, brandul Romaniei, lansat pe 29 iulie la Expo Shanghai, este considerat original pe piata interna si internationala si va fi folosit in toate campaniile viitoare, inclusiv in cea care va fi derulata impreuna cu Facebook, a declarat Elena Udrea.

Source: Adevarul