Afla cum va fi promovat Bucurestiul in strainatate_

Incepand cu luna noiembrie, Bucurestiul va fi promovat in strainatate ca o destinatie pentru iubitorii de distractie in cluburi, dar si pentru obiectivele culturale, a declarat Cristian Barhalescu, secretar de stat in MDRT.
Tarile in care vor fi promovate cluburile din Bucuresti sunt Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Ungaria si Polonia.
Avantajele noastre ca destinatie de distractie in Romania sunt cluburile deschise pana dimineata, iar in interiorul lor este permis consumul de bauturi alcoolice pana dimineata, lucru care este interzis in alte state.
Barhalescu a precizat ca promovarea Capitalei ca destinatie pentru iubitorii de distractie va incepe in scurt timp, astfel incat produsul de city break sa fie scos pe piata la targul de la Londra din luna noiembrie si la cel de la Berlin, din luna martie.
Pentru cluburi, segmentul tinta vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de varsta a doua.
Secretarul de stat apreciaza ca Bucurestiul ar fi mai bine promovat daca ar avea un brand turistic propriu, iar asociatia de promovare a Capitalei trebuie sa se ocupe de acest lucru.

Source: 9AM

Afla cum va fi promovat Bucurestiul in strainatate

Incepand cu luna noiembrie, Bucurestiul va fi promovat in strainatate ca o destinatie pentru iubitorii de distractie in cluburi, dar si pentru obiectivele culturale, a declarat Cristian Barhalescu, secretar de stat in MDRT.
Tarile in care vor fi promovate cluburile din Bucuresti sunt Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Ungaria si Polonia.
Avantajele noastre ca destinatie de distractie in Romania sunt cluburile deschise pana dimineata, iar in interiorul lor este permis consumul de bauturi alcoolice pana dimineata, lucru care este interzis in alte state.
Barhalescu a precizat ca promovarea Capitalei ca destinatie pentru iubitorii de distractie va incepe in scurt timp, astfel incat produsul de city break sa fie scos pe piata la targul de la Londra din luna noiembrie si la cel de la Berlin, din luna martie.
Pentru cluburi, segmentul tinta vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de varsta a doua.
Secretarul de stat apreciaza ca Bucurestiul ar fi mai bine promovat daca ar avea un brand turistic propriu, iar asociatia de promovare a Capitalei trebuie sa se ocupe de acest lucru.

Source: 9AM

EN RO