Accent Travel&Events a investit 100.000 EUR in platforma de vanzari online

Lucian Boronea, directorul agentiei de turism Accent Travel&Events a declarat ca, pentru a atrage noi clienti, agentia a dezvoltat o platforma online, care ofera acces direct la rezervarea de bilete de avion de la 800 de companii aeriene, la 50.000 de hoteluri, dar si la rezervarea de pachete complete de vacanta in tara, incasarile estimate in urma acestei investitii, de 100.000 EUR, ridicandu-se la 1,1 milioane EUR.

Boronea a declarat ca potentialul de dezvoltare al segmentului online este mare, tinand cont ca vanzarile online reprezinta in medie aproximativ 5% din vanzarile totale ale operatorilor de turism din Romania, in timp ce in tarile din vestul Europei acestea contribuie cu peste 80%.

Piata tranzactiilor online cu plata cu cardul a fost de 93 milioane EUR anul trecut, in crestere cu 75% fata de 2008, tranzactiile din domeniul serviciilor turistice reprezentand 38%.

In 2009, turistii romanii au platit cu cardul vacante pe Internet in valoare de 35 milioane EUR, iar pentru acest an se estimeaza ca valoarea s-ar putea tripla, potrivit datelor prezentate de agentia de turism Accent Travel&Events si de catre procesatorul local de tranzactii cu cardul RomCard.

In acest an, Accent Travel&Events are un buget de promovare de 150.000 EUR, destinat activitatii online, prin care, agentia vizeaza cresterea de la 15% la 20% a ponderii segmentului de leisure.

Anul trecut agentia a inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane EUR, iar pentru acest an si-a bugetat o crestere de pana la 17 milioane EUR.

Source: Daily Business