Autoritatea Nationala pentru Turism, ANT a comandat anul acesta unei alte retele de televiziune, tot americane, realizarea unei strategii de promovare turistica.
Astfel ca, reteaua Scripps Networks International Limited a conceput, filmat, realizat, montat o serie de clipuri publicitare despre Romania. Suma platita pentru acestea este de 904.534 EUR fara TVA.
Filmuletele vor fi difuzate timp de 1 an pe unul dintre posturile detinute de aceasta companie, respectiv Travel Channel.
Fata de campania realizata in 2011 de CNN, de data aceasta conceptul pare unul mai unitar si se bazeaza pe ideea potrivit careia Romania ofera peisaje, traditii neatinse de vreme, locuri si animale salbatice ferite de noile „castiguri” ale modernitatii, o tara unde te poti simti „ca odinoara”.
In prezent, au fost finalizate de catre compania americana 7 videoclipuri de promovare din cele 24 de filme scurte/vignette de 3 minute si 1 minut care vor promova brandul de turism, traditii romanesti si cele 6 produse – circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness, potrivit reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Turism.
Contractul a fost semnat pe 28 martie 2013, iar proiectul este finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional.
Source: 9AM