5 milioane EUR pentru promovarea turismului romanesc

In sedinta de Guvern de pe data de 29 ianuarie, Executivul a adoptat Programul anual de marketing si promovare si Programul anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice.

Promovarea turismului in acest an se va desfasura dupa acelasi scenariu ca anul trecut si are un buget alocat de aproximativ 5 milioane EUR, pentru participarea la targuri internationale si pentru manifestari expozitionale.

In 2009, bugetul pentru promovare a fost de 12 milioane EUR, pentru targuri, concerte, materiale promotionale, toate cu scopul de a atrage turisti, romani si straini.

Prin Programul de marketing, ministerul se angajeaza sa realizeze si sa administreze un site de informatii de turism, dar nu renunta nici la promovarea traditionala, la fata locului, prin vizite educationale in tara atat pentru ziaristi, cat si pentru tour-operatori, agenti de turism, sau a altor lideri de opinie in domeniu.

Ministrul Elena Udrea propune realizarea si proiectarea de filme publicitare in principalele aeroporturi din tara si din strainatate, precum si in aeronave.

In ceea ce priveste promovarea externa, ministerul va continua seria participarilor la manifestarile expozitionale organizate pe piete de interes, prin infiintarea de pavilioane nationale.

Source: Jurnalul National