1,018 mil. RON pentru promovarea noului brand Legendele Tarii Barsei din 2011

Legendele Tarii Barsei va fi noul brand de promovare turistica a judetului Brasov si a Regiunii Centru, pe care Agentia Metropolitana Brasov il va promova, incepand de anul viitor, la targurile de turism din tara si din strainatate.

Reprezentantii agentiei isi propun sa promoveze identitatea istorica si culturala, dar si resursele naturale specifice din cele 15 localitati ale Tarii Barsei, municipiile Brasov, Codlea si Sacele, orasele Ghimbav, Predeal si Rasnov si comunele Bod, Halchiu, Sanpetru, Harman, Prejmer, Tarlungeni, Crizbav, Vulcan si Cristian.

Pentru acest proiect a fost semnat, la sfarsitul lunii septembrie, contractul de finantare in cadrul Domeniului de interventie 5.3 al Programului Operational Regional, in valoare de 1,018 mil. RON, dintre care 796.284 RON reprezinta asistenta financiara nerambursabila.

Tara Barsei va avea un portal propriu si un film documentar de prezentare, care va fi realizat cel tarziu pana in toamna anului 2013, pana atunci urmand sa fie realizate 2.000 de albume cu fotografii ale obiectivelor turistice din Tara Barsei, o selectie de legende locale, harti, gravuri, ilustrate de colectie. De asemenea, vor fi distribuite pliante si harti de promovare a zonei, dar si un ghid turistic cu informatii specifice din fiecare localitate si tururi tematice in Tara Barsei.

Incepand din toamna anului 2011, Agentia Metropolitana Brasov va programa si o serie de evenimente cultural-artistice in Tara Barsei, cu implicarea comunitatilor si a autoritatilor locale in proiectul de promovare turistica.

Source: Monitorul Expres