10 milioane euro, investiti intr-un mall de mici dimensiuni, in sudul Capitalei

Peisajul din Sudul Bucurestiului se va imbogati cu un nou mall de mici dimensiuni, de la sfarsitul acestui an. Amplasat la cateva minute de mers pe jos de statia de metrou Dimitrie Leonida, noul centru comercial va rezulta in urma unei investitii de 10 milioane de euro, bani investiti de doi oameni de afaceri israelieni.
Popesti Leordeni va avea un nou centru comercial – numit „La Strada Concept”, acesta este primul strip mall dintr-un lant de proiecte de retail initiate si dezvoltate de oamenii de afaceri Moshe Turgeman si Tomer Barhom. Israelienii investesc aici 10 milioane de euro, avand in plan sa inceapa alte doua proiecte similare de-a lungul acestui an (unul in cartierul Militari, din Bucuresti, si altul in Brasov).
„Cu o populatie in continua crestere, cu peste 15.000 de noi locuinte ce urmeaza a fi dezvoltate in urmatorii ani si niciun centru comercial in zona, Popesti Leordeni este locatia perfecta pentru un proiect de acest gen”, considera reprezentantii La Strada Concept, ce urmeaza a fi deschis publicului spre sfarsitul acestui an.
Lucrarile de constructie a mallului de mici dimensiuni au inceput la inceputul lui 2016, proiectul fiind situal in partea de vest a Popestilor, intre strazile Amurgului si Oituz, la cateva minute de mers pe jos de statia de metrou Dimitrie Leonida.
„La Strada Concept inseamna servicii de proximitate la indemana tuturor – readucand in prim plan ideea de centru al orasului, locul unde oamenii vor sa traiasca, sa lucreze, sa se intalneasca si sa se simta bine. Conceptul reuneste o larga varietate de servicii: magazine de proximitate, restaurante, cafenele, farmacii, banci, saloane de infrumusetare, locuri de joaca pentru copii”, completeaza reprezentantii proiectului.
Cu o suprafata construita de 2.500 mp, La Strada este ancorat de un magazin Mega Image deja functional, iar clientii sai vor avea la dispozitie 150 de locuri de parcare. Cele aproximativ 30 de spatii comericale vor avea suprafete modulabile (intre 18 si 100 mp), dezvoltatorii promitand costuri de intretinere mai mici decat in cazul unui mall clasic, beneficiind insa de o aglomeratie urbana similara.

Source: Imopedia/Media