Studiu: tot mai multi turisti folosesc o aplicatie pentru smart phone cand rezerva un zbor

Aplicatiile mobile au devenit asistentul personal in calatoriile oamenilor de afaceri si turistilor, care ii ajuta sa caute si sa cumpere bilete de avion sau cazare, sa inchirieze masini ori sa descopere activitati pentru petrecerea timpului liber la destinatie.
Astfel, peste 60% dintre calatori folosesc o aplicatie de mobil aproape intotdeauna sau uneori pentru a rezerva zboruri, potrivit unui studiu al Travelreport.
Circa 91% dintre calatorii de businesss cauta un zbor prin intermediul unei aplicatii, in timp ce doar 68% dintre turisti folosesc o aplicatie pentru cautarea zborurilor. Pe de alta parte, 81% dintre calatorii de business folosesc asistenta vocala in timpul unei calatorii, fata de 34% in cazul calatorilor de leisure.
Pe primul loc intre cele mai folosite aplicatii de mobil sunt cele ale companiilor aeriene, urmate de cele ale hotelurilor, cele care compara oferte, ale agentiilor de turism, ale site-urilor de rezervari pentru cazare si cele pentru stabilirea itinerariului.
Studiul Travelport realizat la finalul anului 2018, pe mai mult de 1.100 de turisti si 100 de specialisti in turism, arata ca aplicatiile de mobil sunt din ce in ce mai folosite si de incredere in planificarea unei calatorii.
Studiul a evidentiat ca turistii prefera sa primeasca ofertele comerciale pe email, si nu prin notificari.
Principalele motive pentru care turistii aleg sa descarce o aplicatie de travel sunt un rating bun afisat in magazinele de aplicatii si recomandarile unui prieten sau membru de familie.
Un studiu similar realizat pentru 2018 arata ca doar 8% dintre companiile intervievate considerau ca o strategie de dezvoltare a aplicatiilor mobile este importanta pentru succesul lor viitor, in timp ce prezentul studiu arata ca in 2019 o astfel de strategie este considerata cheia dezvoltarii tuturor afacerilor.
38% din companiile aeriene si 72% dintre cele de travel sunt constiente ca nu investesc suficient in serviciile oferite prin intermediul dispozitivelor mobile. De asemenea, acestea si-au exprimat intentia de a creste investitiile in aplicatii mobile. Scopurile urmarite sunt cresterea interesului pentru brand si produsele lor, cresterea vanzarilor, cresterea retentiei si a loialitatii fata de brand si atragerea unor noi clienti.

Source: Profit

EN RO