Starbucks reinventeaza in Romania prima cafenea cu noul concept de design din S-E Europei

Pe data de 20 ianuarie s-a redeschis oficial cafeneaua Starbucks din centrul comercial Bucuresti Mall Vitan, devenind astfel cea mai mare cafenea Starbucks din Romania si prima din Europa de Sud-Est care a implementat noul concept global de design al lantului, „Regional Modern”.

Alegerea destinatiei pentru lansarea noului concept de design a tinut cont de faptul ca romanii au primit cu mare deschidere brandul Starbucks, a precizat Jim Brandon, Managing Director Marianopolous Coffee Company Romania, Grecia, Cipru si Bulgaria.

Cafeneaua a fost recompartimentata pe doua etaje, cu o suprafata de 360 mp si o capacitate de 145 de locuri, la care se adauga terasa lounge, investitia in reamenajare ridicandu-se la 300.000 EUR.

Noul design a indreptat atentia companiei spre doua concepte: relevanta locala, utilizarea de materiale autohtone, sau elemente de mobilier lucrate manual in Romania si utilizarea de elemente reciclate, sau elemente reutilizate din vechea cafenea.

Initiativa ecologica inclusa in noua linie de design sustine utilizarea eficienta a energiei, prin tehnologia LED si apei, prin instalarea de robinete cu flux redus si filtre de ulei care impiedica poluarea apei.

Desi in prezent, 7 din cele 8 cafenele din Romania se afla in centre comerciale, Starbucks in considerare extinderea si alte spatii centrale, pentru a raspunde cererii consumatorilor, unde intentioneaza sa implementeze noul concept de design, a declarat Eleftheria Kallista, Retail Promotion Manager, Marinopoulos Coffee Company din Grecia.

Source: Food&Bar