În cadrul proiectului “Competitiveness for Artisans” (nr. proiect 2022/360166), finanțat cu sprijinul granturilor acordate de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin mecanismul financiar SEE 2014-2021, în cadrul „Programului Dezvoltarea IMM-urilor din România”, Asociaţia Bridge Language Study House a dezvoltat o serie de 15 tutoriale video care doresc să vină în sprijinul formării profesionale a antreprenorilor IMM-urilor, în special a celor care se ocupă de artizanat şi meşteşugărit).
Tematicile au fost atent alese, astfel încât, parcurgând materialele video participanții să fie capabili să:
- aleagă rețele de socializare potrivite pentru promovarea produselor proprii;
- scrie texte de promovare atractive;
- interpreteze analize de social media;
- țină legătura cu clienții în mod eficient și creativ;
- creeze și să editeze materiale vizuale (fotografii și video-uri) pentru marketing digital;
- creeze un website de prezentare pe diferite platforme;
- creeze un webshop și să interpreteze analize de website;
- rezolve situații neplăcute în relație cu clienții în mod eficient.
Seria de tutoriale video le puteți găsi la link-urile de mai jos:
- Crearea şi editarea materialelor vizuale şi video cu scop de promovare
- Marketing digital prin crearea unor pagini web și webshop
- Relații publice în era digitală