MAT va promova România la trei târguri internaţionale

Caravaning Motor Touristik (CMT), FITUR şi Les Thermalies sunt cele trei manifestări expoziţionale de peste hotare la care Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) va fi prezent în luna ianuarie pentru a promova oferta turistică a României, conform unui comunicat al Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului. O atenţie deosebită va fi acordată Timişoarei, oraş care deţine titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2023.

Primul târg de turism din acest an la care MAT va participa este Caravaning Motor Touristik (CMT), organizat la Stuttgart, Germania, în perioada 14-22 ianuarie. Evenimentul este dedicat, în special, turiştilor care aleg să îşi petreacă vacanţele călătorind cu rulota. Astfel, accentul este pus, preponderent, pe destinaţiile care pot oferi experienţe în natură, dar şi de tip city-break. Standul ţării noastre are 20 m², fiind amplasat într-o zonă cu mult trafic a locaţiei. Estimările arată că la manifestarea expoziţională vin anual aprox. 300.000 de vizitatori. Ediţia din acest an reuneşte peste 2.000 de expozanţi.

FITUR, organizat la Madrid, Spania, în perioada 18-22 ianuarie, este cea mai importantă manifestare expoziţională, la nivel mondial, pentru profesioniştii din domeniul turismului, şi cel mai prestigios târg de profil pentru pieţele ibero-americane. În cadrul standului naţional al României, care are o suprafaţă de 54 m², vor fi promovate destinaţiile de tip-city break, precum şi turismul cultural. Manifestarea expoziţională este dedicată şi consumatorilor, care, în general, vin în număr de peste 250.000. La ediţia din acest an vor fi prezenţi aprox.

Les Thermalies este ultimul târg de turism internaţional la care MAT participă în luna ianuarie. Manifestarea expoziţională, organizată în perioada 19-22 ianuarie, în Paris, este cea mai importantă din Franţa pentru segmentul balneo. România va fi prezentă cu stand, acesta având o suprafaţă de 30 m², şi va promova promova destinaţiile locale care deţin factori naturali de cură şi baze de tratament. Se estimează un număr de peste 32.000 de vizitatori şi 300 de expozanţi.

Conceptul de participare ales de MAT şi de reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) este “Feel Alive”, se menţionează în comunicat.