ITS Reisen promoveaza Romania printr-o brosura proprie

Anul viitor, turoperatorul ITS Reisen intentioneaza sa extinda promovarea pentru Romania, printr-o brosura dedicata tarii noastre, distribuita in Germania, Austria si Elvetia. Brosura va prezenta destinatii si produse turistice specifice Romaniei, care o diferentiaza pe piata internationala de turism.
Printre principalele forme de turism care vor aparea in brosura dedicata Romaniei se numara circuitele culturale, Delta Dunarii, turismul activ si in natura, manifestat mai ales sub forma de drumetii si activitati de observare a florei si faunei.
Catalogul, care urmeaza sa fie produs in aceasta toamna, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agentii care vand produsele ITS in Germania, Austria si Elvetia. Totodata, Romania va continua sa apara in catalogul „City Trips” al turoperatorului, cu destinatii ca Bucuresti si Sibiu.
ITS Reisen face parte, alaturi de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR si Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE. REWE ocupa locul doi in topul concernelor turistice din Germania, in functie de profit, si detine peste 2500 de agentii de turism proprii, in franciza sau in cooperare cu alte agentii de turism (precum Atlas Reisen, DER Reisebüro, DERPART, etc.), dar si agentii de incoming proprii in 13 tari.
ITS este unul dintre turoperatorii care au inregistrat crestere pe piata si care atrag turisti interesati de formele de turism caracteristice Romaniei, asa cum au fost ele identificate in studiile si documentele strategice realizate pentru MDRT in domeniu.

Source: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului