ibis împlinește 50 de ani și lansează un studiu despre preferințele de călătorie ale generațiilor Z/Y

Switch to: English

Primul hotel ibis s-a deschis în România în 2001. Rețeaua numără astăzi 10 hoteluri în țara noastră în București, Timișoara, Arad, Galați, Pitești, Sibiu și Venus, cu un total de 1153 de camere, sub brandurile ibis și ibis styles. Alte trei hoteluri ibis Styles se vor deschide în următorii ani în Cluj, Brașov și Oradea.

ibis, care sărbătorește luna aceasta cea de-a 50-a aniversare, a creat categoria de călătorii democratizate atunci când s-a lansat în 1974. Odată cu lansarea noii campanii, Go get it, brandul demonstrează încă o dată importanța călătoriilor pentru toți, celebrând diversele motive care îi inspiră pe oameni să călătorească.

Informațiile obținute de ibis de la 9.000 de consumatori de pe 8 piețe cheie la nivel global – Marea Britanie, SUA, Brazilia, Franța, Germania, India, Australia și China – dezvăluie intențiile și comportamentele care determină călătoriile.

Top 5 surse de inspirație pentru alegerea unei destinații:

  1. 45% – Familie și prieteni
  2. 31% – Interese personale și hobby-uri
  3. 25% – Site-uri/bloguri de călătorie
  4. 20% – YouTube
  5. 20% – Gastronomie și produse alimentare

Călătorii și social media:

–           25% dintre călători sunt de acord că ar rezerva „doar o vacanță pe care am văzut-o în social media” – această cifră crește la 39% pentru Gen Y/Z

–           Dintre cei care au călătorit într-o destinație pentru că au văzut-o prin intermediul unui influencer sau al rețelelor sociale, 28% au considerat că experiența a fost mai bună decât se așteptau – această cifră a crescut la 44% pentru GenY/Z

Top trei aspecte care influențează alegerea destinațiilor de către călători:

  1. Costul – 44%
  2. Împrejurimile (de exemplu, plajă, deșert, munți etc.) – 42%
  3. Vremea – 33%
  • 42% dintre britanici prioritizează vremea

Intențiile de călătorie:

–           72% dintre călători spun că ar prefera să stea într-un hotel mai accesibil și să își ocupe zilele și nopțile cu activități distractive

–           58% dintre respondenți au declarat că ei cred că „experiențele sunt mai bune decât lucrurile”

–           57% sunt de acord: „Este important pentru mine să experimentez lucruri noi atunci când călătoresc”

–           34% dintre respondenții care vor călători în 2025 intenționează să o facă pentru evenimente sau experiențe specifice. De exemplu, concerte de muzică, artă, design, târguri culturale, festivaluri de muzică, evenimente culturale, evenimente sportive.

ibis a colaborat cu Saatchi & Saatchi Londra pentru a concepe și realiza campania globală Go get it. Campania a fost filmată la ibis London Sutton Point. Filmele prezintă cameo-uri ale ibis Heartists Michael Brandy de la ibis London Sutton Point și Zoltan Fuzesy de la ibis Styles Edinburgh St Andrew Square. Campania a fost lansată pe canalele globale de social media și pe rețelele de televiziune, cu o serie de șapte povești de călătorie emoționante ce prezintă povești reale care au loc la hotelurile ibis din întreaga lume, în fiecare zi.

Switch to: English