Grupul de restaurante City Grill a încheiat primul semestru din 2024 cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro

Grupul de restaurante City Grill a încheiat primul semestru al anului 2024 cu o cifră de afaceri de 31 de mil. EUR, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Compania a anunțat că va continua investițiile în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltarea pe segmentul de restaurante și hoteluri. În primele 6 luni ale acestui an, City Grill a investit 1,5 mil. EUR în restaurantele Buongiorno.Italian și Hanu’ Berarilor.

Dacă pizza este mâncarea consumată de cei mai mulți bucureșteni la mesele din oraș (64%), când vine vorba de clienții Grupului City Grill, la aceștia se observă o tendință către un meniu mai tradițional, gratarul fiind prima alegere a clienților care trec pragul restaurantelor din Grupul City Grill.

Bucătăria românească este agreată de 88,4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58,5%) și turcească (40,2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.

În ceea ce privește cheltuielile, bucureștenii arată un comportament de consum diferit în funcție de momentul săptămânii și de motivul ieșirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creștere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 RON de persoană. Bonul mediu în restaurantele Grupului se menține constant și se situează în jurul valorii de 45 EUR.

Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul brand hotelier din portofoliu.

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists