Lantul hotelier Continental Hotels, detinut de omul de afaceri Radu Enache, a ajuns la 20 de ani de activitate si 1860 de camere de cazare, 13 restaurante, 19 cafenele si baruri, 54 de sali de conferinta, 4 zone spa.
Din 1991 pana in prezent, Continental Hotels a acumulat 9 branduri proprii, 3 hoteluri Continental Forum, 3 hoteluri Continental, 1 hotel Grand Hotel Continental, 1 hotel Hello Hotels, 2 restaurante Balkan Bistro, 2 restaurante Mondo, 1 restaurant Concerto, 4 cafenele si cofetarii Tekaffe si 1 bar Victoria Club.
Pentru anul 2011, nu sunt prevazute investitii noi, a declarat Enache.
Cifra de afaceri estimata pentru acest an este cu aproximativ 10% mai mare decat in 2010, cand lantul hotelier a inregistrat o cifra de afaceri de 22, 4 mil. EUR. Segmentul food&beverage genereaza aproximativ 30% din cifra de afaceri a lantului, cele mai profitabile brand-uri fiind restaurantele Mondo, cu specific international si Balkan Bistro, cu specific balcanic.
Criza economica din ultimii doi ani a determinat o reducere de 30% a cheltuielilor, reducerea stocurilor, a personalului si a bugetelor de marketing si publicitate. Obiectivul de crestere din acest ar putea fi realizat printr-o politica de marketing mai agresiva, o paleta mai larga de evenimente si promotii si o politica de preturi mai flexibila.
In primele trei luni ale acestui an, hotelurile lui Radu Enache au avut incasari mai mari cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand raportau o scadere cu aproape acelasi procent fata de 2009.
Source: Food&Bar