Booking Holdings a deschis în România primul său Centru de Excelenţă

Furnizorul de servicii turistice online Booking Holdings a inaugurat la Bucureşti primul Centru de Excelenţă al grupului, o investiţie estimată la 100 mil. EUR pe o perioadă de 5 ani.

Centrul de Excelenţă a fost deschis pentru a oferi acces la specialişti de înaltă calificare în domeniul tehnologiei, pentru a susţine proiecte bazate pe tehnologii noi şi emergente, folosind bunele practici din industrie, dar şi pentru a promova oportunităţi de colaborare între toate brandurile Booking Holdings, inclusiv Booking.com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable şi Rentalcars.com.

În prezent, noul Centru de Excelenţă din Bucureşti susţine operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizarea fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor, urmând ca pe parcursul acestui an şi în 2023 să fie adăugate noi capacităţi în alte domenii, inclusiv Data Governance, FinTech şi marketing.

Centrul a fost creat pentru a sprijini brandurile Booking Holdings odată cu creşterea cerinţelor de afaceri. Centrul de Excelenţă oferă acces la specialişti de înaltă calificare şi la cele mai bune practici din industrie, dar şi oportunităţi de colaborare între toate brandurile şi diviziile de business ale Booking Holdings.