A fost ales logo-ul stațiunii Mamaia. Andrei Pașa a avut propunerea de logo cu scorul cel mai mare, iar creația lui va deveni imaginea stațiunii Mamaia.
“Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!”, a precizat autorul creației câștigătoare.
Între participanții în dezbaterea propunerii câștigătoare din partea juriului au fost Mihai Coliban – Director de Creație și Design la Hey Punk! (UK), Alex Icodin – Designer de brand si profesor de design si arte vizuale, Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului și Felix Tătaru – Expert comunicare, Președinte Institutul pentru Orașe Vizionare, Membru in Consiliul de Brand Turistic Național și George Măndilă – Președinte, OMD Mamaia Constanța.
Câștigătorul concursului, Andrei Pașa, este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani. Și-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă.
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.