Vola.ro intentioneaza sa intre pe piata de corporate travel in 2016

In 2016, Vola.ro intentioneaza sa intre pe piata de corporate travel, fie prin achizitia unui jucator din domeniu, de pe piata romaneasca, fie dezvoltand un departament propriu prin cooptarea unui manager de top care activeaza pe acest segment.
Anuntul vine in contextul in care incepand cu data de 1 decembrie, IATA a modificat perioada de facturare a vanzarilor de bilete de avion ale companiilor membre. Pe langa aceasta modificare, IATA se va uita mai atent la garantiile solicitate agentiilor de turism, garantii care se calculeaza in functie de situatiile financiare ale agentiilor si de vanzarile facute prin IATA, intr-o anumita perioada de timp.
Reprezentantii Vola.ro apreciaza ca multe companii de travel, in general, si de corporate, in mod special, vor avea probleme de cash flow odata cu schimbarile impuse de IATA, ceea ce ii va determina pe unii dintre proprietarii acestora sa isi vanda afacerea.
In prezent, Vola.ro opereaza pe segmentele de ticketing si pachete turistice, inregistrand, in 2014, un volum al vanzarilor de 27 mil. EUR, iar pentru acest an estimeaza o cifra de afaceri de 43 mil. EUR, in crestere cu aproape 60%.
In luna februarie a acestui an, Vola.ro a beneficiat de o investitie de 5 mil. EUR din partea 3TS Capital Partners, bani pe care firma anunta ca ii va directiona in platforma tehnologica, precum si in dezvoltare prin intrarea pe noi piete.
"Suntem deschisi chiar la a asigura unui manager cu experienta pe segmentul  de corporate travel, care vrea sa ni se alature, un  „incubator” in care sa construiasca departamentul de travel, in calitate de actionar”, a declarat Daniel Truica, managing partner si fondator Vola.ro.

Source: Profit