Vanzarea pachetelor turistice de Valentine’s Day a scazut in acest an

In acest an, cererea pentru pachetele turistice pentru Valentine’s Day, vandute de agentiile de turism a scazut foarte mult, atat din cauza deprecierii leului in raport cu euro, cat si din cauza crizei economice.

Proprietarul agentiei de turism Calibra, Bikfaldi Martin, a declarat ca in acest an cererea pentru pachetele de Valentine’s Day a scazut cu 50%.

Bikfaldi Martin a declarat ca daca in 2008 un sejur de Sf. Valentin costa 1.200 RON, in acest an, acelasi sejur costa 1.600 RON.

Purtatorul de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, ANAT, Traian Badulescu, considera ca, pentru 2009, romanii s-au orientat mai mult catre ofertele mai ieftine si, implicit, sejururi mai scurte, optand, in principal, pentru destinatii cat mai apropiate de casa.

Traian Badulescu a precizat ca in tara au fost cautate ofertele pentru Valea Prahovei, Bran, Moeciu si pentru statiunile de pe litoral, in statiunea Mamaia, iar in strainatate s-au vandut ofertele turistice in orase precum Budapesta, Viena si Barcelona.

Source: Business Standard