Tripsta si Airtickets au fuzionat devenind astfel cea mai mare companie de turism online din Europa de Sud-Est

Dimitris Kontogiorgos, CEO Airtickets, si Philipp Brinkmann, CEO Tripsta au anuntat fuziunea business-ului celor doua companii de turism online.
Aceasta fuziune marcheaza o schimbare semnificativa in ierarhia principalilor jucatori din domeniu in Europa, in conditiile in care noua companie este cea mai mare OTA (online tourism agency) din Europa de Sud-Est si, acum, si unul dintre principalii cinci jucatori din domeniu in Europa.
Fuziunea are ca scop sa consolideze partea tehnologica si baza de clienti a celor doua business-uri, punand la dispozitie o oferta de transport mai complexa si mai extinsa.
Statutul noii companii pe piata elena este unul important, avand in vedere ca, in urma fuziunii, business-ul nou-creat devine cel mai important din sectorul e-commerce in Grecia.
Potrivit estimarilor, noua companie va genera vanzari de peste 500 mil. EUR.
Ca urmare a fuziunii, Tripsta si Airtickets vor continua sa opereze sub brandurile deja consacrate, fiind coordonate de catre Philipp Brinkman de pe pozitia de CEO si de Dimitris Kontogeorgos in calitate de presedinte al Board-ului Airtickets. In urma fuziunii, cele doua companii sunt acum prezente cu birouri in Grecia, Rusia, Romania, Polonia, Turcia si Brazilia.

Source: Daily Business