Agentia de turism Transilvania Travel a inregistrat, in primele patru luni ale acestui an, o crestere a cifrei de afaceri cu 70% fata de perioada similara a anului trecut, pana la 4 milioane RON.
Aceasta crestere a fost determinata de diversificarea ofertelor in hotelurile detinute de SIF Transilvania, ca de exemplu, noi programe balneo in statiunile din portofoliu, precum si de diversificarea politicilor tarifare adecvate si dezvoltarea segmentului de outgoing, a declarat Marius Meruta, coordonator PR in cadrul Transilvania Travel.
Pentru acest an, agentia estimeaza o cifra de afaceri de circa 17 milioane EUR, in crestere cu 12% fata de rezultatul din 2007 cand a inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane EUR.
Segmentul de incoming aduce, in prezent, circa 20% din cifra de afaceri a agentiei, segmentul de outgoing detine 15%, iar segmentul de business travel aduce 10% din afacerile agentiei.
Portofoliul de hoteluri al SIF Transilvania cuprinde 60 de unitati, cu peste 21.000 locuri de cazare, acestea constituind oferta principala a agentiei Transilvania Travel pe pachetele interne.
Source: Business Standard