Timisoara a devenit o destinatie atractiva pentru marile lanturi hoteliere

Piata hoteliera din Timisoara devine o destinatie din ce in ce mai atractiva pentru marile lanturi hoteliere, dar si pentru investitorii privati.

Pana la sfarsitul anului 2008, lantul hotelier Continental va deschide doua unitati la Timisoara, una sub brand-ul Ibis si una sub brand-ul Continental.

De asemenea, brand-ul Golden Tulip va fi si el prezent in Timisoara, printr-o unitate de 4 stele cu o capacitate de circa 220 de camere.

Hotelul va necesita o investitie de aproximativ 18-20 milioane EUR si va face parte dintr-un proiect mai vast, care va include birouri si sali de conferinta.

In primavara anului 2008, hotelul Timisoara, care apartine unor oameni de afaceri locali, va fi clasificat la 4 stele, in timp ce aripa veche a imobilului va fi transformata in hotel de 5 stele. Investitia in hotel Timisoara se ridica la aproximativ 10 milioane EUR.

Hotelul Timisoara inregistreaza o cifra de afaceri anuala de aproximativ 5 milioane EUR si un grad de ocupare intre 60% si 70%.

De asemenea, proprietarii hotelului Timisoara intentioneaza sa demareze, in 2009, constructia unui complex care va include un mall, un hotel de 4 stele si o cladire de birouri. Investitia totala va ajunge la 100 milioane EUR.

In prezent, pe piata din Timisoara sunt prezente doua lanturi internationale, NH Hotels si Best Western Ambassador.

Source: Ziarul Financiar