Thomas Cook Neckermann vrea sa promoveze Bucurestiul ca destinatie de city break

Concernul Thomas Cook Neckermann intentioneaza sa promoveze Bucurestiul ca destinatie de city break pe perioada verii, in mai multe tari, printre care Germania, Marea Britanie si Franta. In aceasta perioada tarifele la hoteluri sunt mai mici decat in restul anului, iar turistii platesc pe un pachet sub 350 EUR.
Gheorghe Marginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul in Romania al concernului Thomas Cook Neckermann a declarat ca Bucurestiul are mai mult turisti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile raman goale, iar capitala trebuie sa se compare  cu capitalele din zona, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucuresti sunt mai mici vara cu peste 25-30%.
De asemenea, vara companiile aeriene au zboruri cu grad de ocupare mic si se pot obtine bilete la preturi mici.
Potrivit lui Marginean, turistii care vin in city break-uri au varste pana in 50 de ani si sunt dispusi sa cheltuiasca mai multi bani in orase decat turistii de circuite.
Pretul pe care va trebui sa-l plateasca un strain care vine pentru un city break in Bucuresti, de joi pana duminica, va fi cuprins intre 300 si 350 EUR, incluzand transportul cu avionul, trei nopti de cazare la 4 stele si mic dejun.
In 2012, Neckermann a avut un proiect pilot, prin care a adus in Bucuresti pentru city break peste 600 de turisti.
Marginean estimeaza ca, odata cu inceperea promovarii, compania va aduce in primul an cateva mii de turisti in Capitala, urmand ca numarul acestora sa creasca in fiecare an.
In afara de cataloage, Neckermann si-a propus sa promoveze Capitala si outdoor si online in toate tarile in care are sucursale, printre care Germania, Belgia, Olanda, Franta, Marea Britanie, Austria, Elvetia, Polonia, Cehia si Ungaria. Pentru aceasta promovare, o colaborare cu statul roman ar fi binevenita. Romania ar putea cofinanta din fonduri europene acest proiect, pentru a face cunoscut in lume produsul city break la Bucuresti, a precizat Marginean.
Thomas Cook, unul dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, a reinceput din 2012 sa aduca turisti straini in Romania, prin intermediul brandului Neckermann, dupa ce in anul 2006 s-a retras de pe piata romaneasca. Grupul a adus anul trecut pe litoral peste 5.500 de turisti, iar pentru acest an estimeaza ca numarul acestora va depasi 7.200.

Source: 9AM