Tarom vizeaza obtinerea de profit din 2015

Consiliul de Administratie, CA al companiei aeriene Tarom a aprobat pe data de 12 martie planul de management elaborat de conducerea executiva, care vizeaza obtinerea de profit incepand cu anul 2015.
Dan Pascariu, presedintele CA, a precizat ca Tarom va introduce rute noi, va creste gradul de confort la bord si va deveni mai flexibila in relatia cu clientii prin servicii si facilitati noi.
Planul de management dezvoltat de conducerea executiva a pornit de la planul de administrare al companiei si vizeaza actiuni prin care Tarom spera sa imbunatateasca re­zultatul contabil in medie cu 100 mil. RON in fiecare an, tintind obtinerea de profit incepand cu anul 2015.
Tarom nu a mai obtinut profit din anul 2007, iar pierderile inregistrate in intervalul 2008-2011 totalizeaza 830 mil. RON.
Principalele masuri care vor fi implementate imediat se refera la cresterea productivitatii, eficientizarea structurii organizationale, armonizarea flotei si ajustarea capacitatii la cererea existenta, introducerea unui sistem automat de yield management, care va permite utilizarea unui mecanism mult mai eficient de stabilire a preturilor, cresterea vanzarilor pe site-ul propriu.
Totodata, va fi restructurata reteaua de rute, va fi marita eficienta achizitiilor, va fi introdusa o noua procedura de alimentare cu combustibil pentru economisirea costurilor si vor fi inchise agentiile externe cu sediul in orase, compania continuand sa fie reprezentata in aeroporturi.
Potrivit comunicatului emis, managementul va analiza transformarea anumitor departamente in centre de profit sau chiar unitati independente, vor fi maximizate beneficiile aduse de apartenenta companiei la SkyTeam, vor fi introduse noi sisteme si platforme IT si va fi analizata posibilitatea utilizarii la nivel maxim a activelor imobiliare care se afla in proprietatea companiei.

Source: 9AM