Tarom: oferte promotionale pentru a atrage clientii low-cost

In perioada ianuarie-decembrie 2008, compania aeriana Tarom a transportat peste 1,77 milioane de pasageri, cu 5% mai mult comparativ cu 2007, ocupand locul 9 intre companiile de profil din Europa la rata de crestere. Gradul mediu de ocupare a fost de 61,8%, in scadere cu 5,4% fata de 2007.

Potrivit Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA), in luna decembrie 2008, Tarom a inregistrat o scadere de 14,5% a numarului de pasageri transportati.

In acest an, Tarom intentioneaza sa isi schimbe imaginea si estimeaza o crestere cu 8% a numarului de pasageri, a declarat directorul general interimar Ruxandra Brutaru.

Brutaru a precizat ca, pentru a-si recastiga cota de piata, compania va lansa produse care se adreseaza unui public divers, prin tarife de 50 EUR plus taxe pentru toate destinatiile.

Prin punerea in vanzare a 20% din capacitatea totala la tarife concurentiale, Tarom isi propune sa castige si din segmentul pasagerilor low-cost estimand o crestere a gradului de ocupare cu aproximativ 6% fata de 2008.

Totodata, Tarom va introduce, din lunile mai – iunie, noi curse externe, din Bucuresti catre Lyon si Amsterdam si din Cluj catre Paris, a declarat Ruxandra Brutaru.

Pe plan intern, operatorul va lansa curse din Bucuresti si Cluj spre Constanta, pentru a acoperi transportul estival.

Source: Bloom Biz