Targul de Turism al Romaniei a vandut 5.000 de pachete turistice

In cadrul Targului de Turism al Romaniei, organizat la sfarsitul lunii martie la Bucuresti, pavilionul Romexpo, au fost contractate de catre clientii finali minim 5.000 de pachete turistice, atat externe, cat si interne.

Cele mai cautate destinatii in cadrul targului au fost litoralul romanesc, pentru destinatii interne, si Grecia pentru cele externe, au declarat reprezentantii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, ANAT.

Numarul vizitatorilor de anul acesta a fost cu aproximativ 30% mai mare fata de editia precedenta, cand s-au inregistrat 30.000 de persoane.

ANAT estimeaza ca, in 2008, turismul intern va inregistra o crestere de circa 15%, pana la 4,5 milioane de turisti, iar cel de outgoing va creste cu 25%, fata de anul precedent, pana la 1,5 milioane de turisti.

De asemenea, Traian Badulescu, purtatorul de cuvant al ANAT, se asteapta la o crestere de 25% a numarului de turisti care vor alege sa viziteze Grecia in acest an. Anul trecut, Grecia a inregistrat 256.000 de turisti romani.

In acelasi timp, se preconizeaza o stagnare a  numarului de turisti care vor alege ca destinatie de vacanta Bulgaria.

Pachetele de Paste variaza intre 70 si 2.000 EUR

Ofertele pentru pachetele turistice de Paste au preturi de pornire intre 70 si 100 EUR, dar pot ajunge si pana la 2.000 EUR.

Un concediu de Paste in Romania costa in jur de 300 EUR de persoana, in timp ce unul in strainatate ajunge la circa 400 EUR, a precizat Traian Badulescu, purtatorul de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania, ANAT.

Se estimeaza ca pachetele turistice de Paste vor genera pentru agentiile de turism o cifra de afaceri de aproape 40 milioane EUR.

Source: Daily Business