Agentia de turism Happy Tour isi va axa in acest an strategia in special pe clientii mari, din segmentul corporate, dar si pe pastrarea si consolidarea portofoliului actual de clienti, a declarat Gabriel Ionescu, directorul general al agentiei.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 51 milioane EUR, din care 60% a reprezentat activitatea de ticketing.
Ionescu a declarat ca va exista o usoara scadere a numarului de calatorii de business, din cauza reducerii bugetelor de calatorie, dar nu intr-atat incat sa reprezinte un real motiv de ingrijorare.
In ceea ce priveste turismul individual, Ionescu a spus ca volumul vacantelor se va diminua, insa acest lucru nu va insemna neaparat o diminuare a incasarilor.
Din alt punct de vedere, aceasta instabilitate a pietei va determina companiile sa nu se grabeasca in legatura cu earlybooking-urile, de teama sa nu faca rezervarile acum, iar peste doua-trei luni agentia respectiva sa dispara de pe piata, plata fiind facuta integral, a precizat Ionescu.
Astfel, acesta propune ca, la fiecare licitatie sau intrevedere cu un nou client, operatorii de turism sa isi prezinte si situatia financiara.
Source: Business Standard