Strategia pe 2009 a Happy Tour: pastrarea clientilor corporate

Agentia de turism Happy Tour isi va axa in acest an strategia in special pe clientii mari, din segmentul corporate, dar si pe pastrarea si consolidarea portofoliului actual de clienti, a declarat Gabriel Ionescu, directorul general al agentiei.

Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 51 milioane EUR, din care 60% a reprezentat activitatea de ticketing.

Ionescu a declarat ca va exista o usoara scadere a numarului de calatorii de business, din cauza reducerii bugetelor de calatorie, dar nu intr-atat incat sa reprezinte un real motiv de ingrijorare.

In ceea ce priveste turismul individual, Ionescu a spus ca volumul vacantelor se va diminua, insa acest lucru nu va insemna neaparat o diminuare a incasarilor.

Din alt punct de vedere, aceasta instabilitate a pietei va determina companiile sa nu se grabeasca in legatura cu earlybooking-urile, de teama sa nu faca rezervarile acum, iar peste doua-trei luni agentia respectiva sa dispara de pe piata, plata fiind facuta integral, a precizat Ionescu.

Astfel, acesta propune ca, la fiecare licitatie sau intrevedere cu un nou client, operatorii de turism sa isi prezinte si situatia financiara.

Source: Business Standard