Starbucks isi pregateste strategia de lansare pe piata romaneasca

Grupul american Starbucks, prezent in 34 de tari prin mii de cafenele, intentioneaza sa isi extinda reteaua existenta cu 1.800 de noi cafenele in 2006, dintre care, cel putin una va fi in Bucuresti. Starbucks va fi reprezentata in Romania de Marinopoulos Coffee Company, rezultata din asocierea grupului american cu grupul elen Marinopoulos in vederea extinderii retelei de cafenele Starbucks pe pietele unor tari europene ca Grecia, Elvetia, Austria si Cipru. Strategia de extindere in Romania vizeaza deschiderea a 10 unitati pe an, in Bucuresti si in orasele importante. Sapte dintre denumirile produselor comercializate de Starbucks au fost inregistrate la OSIM din 2002.

Grupul Marinopoulos a mai implementat in Romania brandurile Sephora, Beauty Shop si Marks&Spencer.

Si jucatorii actuali de pe piata cafenelelor din Bucuresti au planuri de extindere pentru perioada imediat urmatoare. Gloria Jean’s Coffee, reprezentanta in Romania in regim de franciza de Gourmet Products Servicii, intentioneaza sa deschida minimum 20 de cafenele. Fashion Bar si Studio Cafe va deschide pana in 2007 minimum 3 cafenele in Bucuresti si 2 in tara. Turabo Cafe va inaugura inca 2 unitati in aceasta toamna. Nescafe, Nova Brasilia Coffee Shops si Cremcaffe au luat si ele avant in ultima perioada.
Source: Capital