Snack Attack pregateste lansarea lantului de cafenele Coffee Heaven

Snack Attack va intra pe piata cafenelelor sub brandul Coffee Heaven, pana la sfarsitul anului urmand a fi inaugurate primele doua cafenele in Bucuresti, in urma unei investitii de aproape 500.000 de euro. Strategia de extindere pe acest segment prevede deschiderea pana in 2007 in Romania a cinci cafenele, avand dimensiuni de minimum 120 de metri patrati. Sursele necesare extinderii vor fi asigurate de un fond de investitii la care compania va apela pentru a-si majora capitalul cu 1,2 milioane de euro, potrivit declaratiei unuia dintre cei doi actionari ai companiei, Florin Balu. Conceptul Coffee Heaven este cafeneaua pentru nefumatori, adaptata traficului de strada si celui de shopping mall-uri.

Snack Attack este unicul distribuitor in Romania al brandului grupului britanic Coffee Heaven Limited, listat la bursa din Londra. In prezent, Snack Attack are 9 restaurante in Bucuresti, inca 3 urmand a fi deschise pana la sfarsitul anului. Investitia intr-un restaurant de acest tip, avand dimensiuni de 35-40 de metri patrati, se ridica la 50.000 de euro. In 2005, Snack Attack estimeaza o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, cu 80% mai mult decat in 2004 si de 10 milioane de euro 2006, cand vor fi dezvoltate si noile segmente ale afacerii.

In 2004, compania a achizitionat un teren in apropierea Bucurestiului care va fi destinat constructiei, pana la sfarsitul anului 2006, a unei fabrici de sandwichuri, cu o suprafata de 10.000 de metri patrati. Fabrica va produce, pe langa sandwichuri, si sucuri naturale si paine, intrucat capacitatea de productie actuala este subdimensionata. Investitia va asigura o productie zilnica de 20.000 de paini, respectiv 100.000 de sandwichuri fata de 4.000-5.000 de paini, respectiv 7.000 de sandwichuri in prezent.

Planul de investitii al Snack Attack prevede extinderea pana la 18 a numarului restaurantelor in Bucuresti, ceea ce va necesita fonduri de peste 5 milioane de euro, actionarii companiei fiind pregatiti pentru o a doua faza de atragere de capital, daca va fi necesar. Din 2007, compania va incepe extinderea si in provincie, primele orase vizate fiind Timisoara, Cluj-Napoca si Iasi.

Principalii concurenti ai Snack Attack sunt Mc Donald’s, KFC, Gregory’s, Everest si Spring time.
Source: Ziarul Financiar