Autoritatile din domeniul turismului din Romania au incheiat parteneriate cu tour-operatorii europeni Dertour, Thomas Cook-Neckerman si ITS pentru promovarea Romaniei in cataloagele acestora, din 2009.
Astfel, numarul turistilor straini sositi prin intermediul marilor agentii de turism europene ar putea creste cu minimum 40%.
In perioada urmatoare, vor avea loc negocieri si cu tour-operatorul german TUI, cel mai mare tour-operator european.
Potrivit declaratiei directorului Directiei de Promovare Turistica, Carmen Moraru, compania Dertour isi propune cel putin dublarea numarului de turisti, iar ITS preconizeaza o crestere de aproximativ 40%.
Anul trecut, Romania a fost vizitata de 473.431 turisti germani.
Ministerul de resort a decis ca una dintre cele mai bune forme de promovare sunt companiile aeriene si a alocat pentru aceasta forma de publicitate circa 120.000 EUR.
Secretarul de stat in cadrul MIMMCTPL, Lucia Morariu, a precizat ca, pana in prezent, s-au cheltuit 53% din bugetul total pentru promovare aferent anului 2008.
Source: Adevarul