Rezultatele sondajului de opinie on line referitor la cauzele calitatii scazute a serviciilor hoteliere in Romania

In perioada 11 Octombrie 2007 – 30 Noiembrie 2007, pe site-ul companiei Fivestar Hospitality s-a desfasurat un sondaj de opinie referitor la cauzele calitatii scazute a serviciilor hoteliere din Romania.

Desi in aceasta faza nu dispunem de un profil exact al vizitatorului site-ului nostru, cativa factori ii consideram decisivi in interpretarea sumara a rezultatului:

1. Respondetii fac parte din industria ospitalitatii, in extenso travel and tourism.

2. Pornim de la ipoteza ca ponderea celor care fac parte din segmentul middle-management este mai mare in raspunsuri decat cea a celorlalte doua segmente vizate.

Chiar si in aceste conditii se remarca faptul ca middle-managementul este in pozitie de lider al resurselor umane hoteliere din Romania, acest lucru nesemnaland faptul ca acesta nu necesita imbunatatiri semnificative.

Consideram ca in aceasta perioada (2007-2008), cand industria ospitalitatii din punct de vedere al scolilor dedicate acestor segmente se afla inca la inceput, sarcina dificila de locomotiva a imbunatatirii serviciilor ii revine segmentului middle management, mai pregatit, in mare parte din pacate prin eforturi proprii si nu in cadrul organizat din companie sau scolile de profil. 

sondaj_512

Nu ezitati sa comentati interpretarea noastra si sa mergeti sa votati in cadrul noului sondaj lansat pentru decembrie si ianuarie, care isi propune sa deschida ochii celor care decid strategii de dezvoltare a turismului Romanesc (www.fivestar-hospitality.ro)

sloganexpert

Source: Fivestar Hospitality