Republica Moldova lanseaza noul brand turistic

Pe data de 20 noiembrie, Republica Moldova a lansat noul brand turistic.
Agentia Turismului a Republicii Moldova, in parteneriat cu asociatiile sectoriale, beneficiind de asistenta si expertiza tehnica locala si internationala oferita prin proiectul USAID CEDD II, a elaborat Programul de promovare a produselor turistice, denumit „Brandul National al Industriei Turismului”, care are scopul de a creste numarul de turisti in Republica Moldova.
Programul cuprinde un set de initiative strategice pentru sectorul turistic, incluzand: analiza pietelor tinta si a produselor turistice competitive, pozitionarea ofertei turistice nationale, un plan de marketing si o identitate vizuala unica.
Pomul Vietii, simbol complex al culturii Republicii Moldova, a fost ales sa reprezinte valorile si specificul turismului: ospitalitatea, naturaletea, sinceritatea si autenticitatea.
Sloganul turistic „Discover the routes of life”, indeamna vizitatorii sa urmeze calea spre noi descoperiri, ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia si traditiile moldovenesti.
Pe data de 24 noiembrie va avea loc lanasarea internationala a brandului turistic, prin intermediul unei companii de comunicare pe postul TV euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.
In 2013, Lonely Planet a prezentat Moldova ca nr. 1 cea mai neexplorata destinatie din Europa, acesta fiind sloganul primei campanii internationale de promovare a noului Brand Turistic.
Republica Moldova este vizitata anual de aproximativ 2 milioane de straini, numar care va creste semnificativ, odata cu asocierea Republicii Moldova la Uniunea Europeana, aceasta fiind piata tinta pentru oferta turistica a Moldovei.
Pentru a vedea noul simbol al Republicii Moldova click aici

Source: Diez