Reprezentantul Ibis Romania: turismul de leisure castiga teren in marile orase ale Romaniei

Piata de turism din Romania este in continua dezvoltare, iar interesul turistilor romani si straini pentru destinatii din tara a crescut in anul 2015. Incet, dar sigur, turismul de leisure castiga teren in marile orase ale Romaniei (Bucuresti, Sibiu, Constanta), cu un ritm de crestere mai mare decat turismul de afaceri, conform analizei retelei hoteliere Ibis Romania, membra a grupului Accor.
Desi majoritatea turistilor lantului hotelier Ibis in Romania este concentrata pe zona de business, segmentul de turism de odihna si agrement a cunoscut un trend ascendent in 2015.
Cu peste jumatate dintre clienti de nationalitate romana, trei sferturi dintre turistii care au calcat pragul hotelurilor Ibis au calatorit in interes de afaceri, iar un sfert dintre acestia in vacanta.
Evenimentele din marile orase au atras cei mai multi vizitatori in segmentul de leisure, in top situandu-se mini-vacante tip city break de Craciun la Sibiu, city break-uri la Bucuresti cu ocazia concertelor sustinute de Robbie Williams si Andre Rieu, weekendul de 1 mai la Constanta si pachetele de cazare cu ocazia Festivalului International de Teatru de la Sibiu.
In topul evenimentelor de business la Ibis au fost si in 2015 training-urile, conferintele organizate in proiectele cu fonduri UE si diverse sedinte interne ale companiilor.
Pentru 2016, Ioan David, directorul retelei Ibis Romania, estimeaza o crestere a numarului de turisti din categoria leisure, cu ocazia evenimentelor culturale si sportive.
Ibis opereaza in Romania patru hoteluri de 3 stele: doua in Bucuresti si cate unul in Constanta si Sibiu. In total, cele patru hoteluri Ibis din Romania au 760 de camere.

Source: Daily Business