Renovare de 26 milioane euro: Plaza si Bucuresti Mall, relansate

Dupa doi ani de lucrari si o nota de plata de 26 de milioane de euro, Plaza Romania si Bucuresti Mall revin in forta, cu noi branduri si spatii regandite pentru a raspunde mai bine dorintelor clientilor.
Plaza Romania 2016Intrat pe piata locala de aproape doua decenii, Grupul Anchor a investit o suma impresionanta in renovarea si reconstructia celor doua malluri din portofoliu: 26 de milioane de euro a costat reinventarea pionierilor centrelor comerciale din Capitala, Plaza Romania si Bucuresti Mall.
„Dupa aproape doi ani si peste 26 de milioane de euro investiti, Anchor Grup finalizeaza renovarea Bucuresti Mall si Plaza Romania si anunta un grad de ocupare de peste 95% pentru cele doua centre comerciale. Compania isi confirma pozitia de pionier pe piata dezvoltarilor imobiliare din Romania, lucrarile de modernizare a celor doua centre comerciale fiind primele de acest gen ce se realizeaza cu ambele mall-uri deschise”, subliniaza reprezentantii Grupului Anchor.
Peste 60% dintre magazinele ambelor mall-uri – ale caror suprafata se ridica la peste 25.000 de metri patrati – au fost relocate si extinse pe parcursul acestui proces complex de renovare (de exemplu, H&M, Koton, Colin`s si Mango si-au dublat suprafata in Bucuresti Mall)
Printre magazinele renovate si remodelate se afla Sephora, Germanos, Optiplaza, Starbucks in Plaza Romania si Tommy Hilfiger, Ruby Tuesday, Gett`s, Stefanel in Bucuresti Mall. Mai multe magazine au fost relocate, precum Mega Image, Intersport, Koton, Imaginarium, Colin`s, Sephora, Opticris,L`Occitane in Bucuresti Mall, respectiv Adidas, Mothercare, Samsonite in Plaza Romania
„Cand am planificat renovarea celor doua mall-uri, primele lucruri pe care le-am luat in considerare au fost nevoile clientilor si chiriasilor nostri. Ne-am dorit sa le oferim clientilor produsele si serviciile cu care acestia s-au obisnuit, in acelasi timp asigurandu-ne ca cei mai importanti parteneri ai nostri, chiriasii, isi vor putea continua activitatile lor comerciale de zi cu zi, la fel ca intotdeauna. Acesta este motivul pentru care am ales calea cea grea: renovand ambele mall-uri in timp ce acestea au ramas deschise publicului. Renovarea a fost un efort comun – al nostru si al chiriasilor nostri – si sunt mandru de faptul ca acestia ne-au urmat exemplul, renovandu-si, la randul lor, magazinele”, a declarat Affan Yildirim, General Manager al Anchor Grup.
In urma investitiilor, ambele malluri au atras noi chiriasi: 28 de magazine noi au fost lansate in Plaza Romania (printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris), iar alte opt urmeaza sa se deschida in curand. In ceea ce priveste Bucuresti Mall, exista 23 de magazine noi (printre care Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home), dintre care sase vor fi deschise in curand. Per total, in timpul procesului de renovare, gradul de ocupare a ajuns la 95% in Plaza Romania si 96% in Bucuresti Mall.
O premiera pentru piata locala o reprezinta transformarea zonei de retail in spatii de birouri: Anchor Group lanseaza Plaza Romania Offices cu Mega Image ca principal chirias. Astfel, suprafata de inchiriat de 47.000 de metri patrati inainte de renovare s-a convertit intr-o suprafata de 38.000 de metri patrati dedicati zonei comerciale si 10.600 de metri patrati dedicati spatiilor de birouri.
„Bucuresti Mall ramane centrul de moda al Bucurestiului, in timp ce Plaza Romania isi pastreaza statutul de parte integranta a comunitatii rezidentiale. Cu toate acestea, ambele cladiri s-au schimbat considerabil, scopul renovarilor planificate cu ajutorul Altoon Partners fiind de a revitaliza look-ului ambelor mall-uri si de a crea noi experiente, in linie cu tendintele actuale si mentinand, in acelasi timp, standarde ridicate in produsele si serviciile oferite clientilor”, puncteaza reprezentantii companiei.
Orientarea catre moda a Bucuresti Mall este exprimata prin culorile si texturile utilizate, in timp ce Plaza Romania este despre comunitate, fiind locul in care oamenilor le place sa isi petreaca timpul liber si sa socializeze. Aceasta pozitionare a fost transpusa in terasele, verdele urban si materialele naturale, in completarea mediului inconjurator, elemente ce fac experienta de shopping mai placuta. Mai mult, primul centru comercial modern din Romania are o noua fatada pe Calea Vitan, fantana emblematica a fost reinventata, iar noile terase au fost amenajate. In ceea ce priveste Plaza Romania, in urma renovarilor, centrul comercial benbeficiaza de o noua intrare de pe Bulevardul Timisoara, un interior mai luminos, elemente si tipare liniare, o zona de food court extinsa, terase exterioare si noi spatii verzi.

Source: Imopedia/Media