In prima jumatate de an de la lansare (martie-august 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 48%.
Segmentele principale de piata sunt compuse in proportie de 85% din turismul de afaceri si de 15% din turismul de vacanta. Hotelul a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 mil. EUR, cifra cumulara cu cea a Parc Best Western, care va deveni, incepand din luna ianuarie, Ramada Parc.
Potrivit directorului general Daniel Ben Yehuda, gradul de ocupare de 48% pentru un hotel deschis de 6 luni este un succes, mai ales tinand cont de faptul ca iulie si august au fost 2 luni cu rezultate slabe pentru turism.
In primele sase luni de operare, Ramada Plaza a gazduit aproape 18.000 oaspeti, dintre care 24% au fost turisti romani, 20% germani, 19% italieni, 17% englezi si 13% austrieci.
Source: Business Standard